Pilnīgi jaunais Hyundai Tucson: viedo tehnoloģiju varonis ar izcilu dizainu
- Klasē labākā drošības pakete un ģimenes ērtības nosaka jaunus standartus nākotnes klientiem
- Pilnīgi jaunais Tucson piedāvā visvairāk elektrificēto piedziņas sēriju kompakto apvidus. automobiļu segmentā, ieskaitot hibrīdus, lādējamos hibrīdus, 48 voltu vieglus hibrīda variantus.
Hyundai Motor ir atklājis pilnīgi jauno Tucson, kas piedāvā progresīvu, eksperimentālu dizainu un vismodernākās tehnoloģijas, kas nosaka jaunus standartus kompakto SUV segmentā.
Pilnīgi jaunais Tucson ir ceturtā Hyundai veiksmīgi pārdotā paaudze ar vairāk nekā 7 miljoniem vienību visā pasaulē, kopš tās izlaišanas 2004. gadā. No tiem Eiropā pārdoti 1,4 miljoni vienību. Tas padara to par uzņēmuma vispopulārāko apvidus automobili visā pasaulē.
Pilnīgi jauno Tucson ražos Eiropā Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) ražotnē Nošovicē, Čehijas Republikā.
„Šī izlaišana ir jauns pavērsiens Hyundai, jo tagad mēs piedāvājam elektrificētas mūsu visa SUV klāsta versijas. Ar savu progresīvo dizainu un moderno spēka agregātu klāstu pilnīgi jaunais Tucson paliks viens no galvenajiem Hyundai produktiem Eiropā.“ saka Maikls Kols, Hyundai Motor Europe prezidents un izpilddirektors.
„Parametriskā dinamika“: revolucionāra un unikāla ārpuse visurgājēju dizaina progresīvākajā malā
Pilnīgi jaunajam Tucson ir lielāks un platāks korpuss nekā tā priekšgājējam. Tās muskuļu stāja apvieno asus leņķus un dinamiskas proporcijas ar bagātīgām virsmām, nodrošinot progresīvu izskatu, neapdraudot Tucsona izturīgo SUV mantojumu.
Pilnīgi jaunais Tucson ir pirmais Hyundai apvidus automobilis, kas izstrādāts atbilstoši uzņēmuma jaunajam „Sensuous Sportiness“ dizaina identitātei. Tās mērķis ir ienest instinktīvu skaistumu Hyundai transportlīdzekļos, radot emocionālu vērtību un piešķirot tiem atšķirīgu izskatu.
Iedvesma pilnīgi jaunā Tucson progresīvā dizaina valodai sasitās ar Hyundai Vision T SUV koncepcijas automašīnu, kas tika atklāta 2019. gada AutoMobility LA.
Pilnīgi jaunais Tucson futūristiskais dizains ir pazīstams kā „parametru dinamika“. Tajā tiek izmantotas līnijas, sejas, leņķi un formas, kas izveidotas, izmantojot digitālos datus, lai radītu vēl nebijušu, drosmīgu dizaina estētiku.
Visizcilākais šo parametru dārglietu displejs ir uz transportlīdzekļa priekšējā režģa, kur Parametriskās slēptās gaismas nodrošina spēcīgu pirmo iespaidu. Kad gaismas nav izslēgtas, transportlīdzekļa priekšpuse šķiet pārklāta ar tumšiem, ģeometriskiem rakstiem, nenošķirot parastos LED dienas gaitas lukturus, kas vienmērīgi integrēti režģī. Pateicoties vismodernākajai pusspoguļa apgaismojuma tehnoloģijai, kad tiek ieslēgti DRL, režģa tumšais hromētais izskats pārveidojas par dārglietām līdzīgām formām, pievilcīgu elementu padarot citādi gludu. Šī izcilā iezīme ir pirmā inovāciju sērijā, kas uzsver Hyundai vērienīgo dizaina pieeju.
Aizmugurē plati aizmugurējie lukturi ar parametru slēptām gaismas detaļām turpina dizaina tēmu. Pilnīgi jaunajā Tucson aizmugurējā buferī ir integrētas arī parametru modeļa detaļas ar trīsdimensiju efektu, apvienojumā ar sportisku rotājumu. Tas ir pirmais Hyundai modelis, kurā tiek izmantoti slēptie aizmugurējie tīrītāji, kas atrodas zem spoilera.
Palielināts telpiskums
Pilnīgi jaunās Tucson dinamiskās proporcijas un jaunā platforma nodrošina plašu, atvērtu iekšējo telpu, kas garantē pasažieriem komfortu un plašumu, kas parasti tiek rezervēts modeļiem iepriekš minētajā segmentā. Pilnīgi jaunais Tucson ir 20 mm garāks, 15 mm platāks un garenbāze, kas, salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, ir palielināta par 10 mm, ir plašāka nekā jebkad agrāk. Izmēri šeit! Pilnīgi jaunais Tucsons piedāvā līdz 620 litri bagāžai ar sēdekļiem uz augšu un līdz 1799 litriem salocītiem sēdekļiem.
Izmēri (mm) pievienot tekstā ar sentenci
- Garums: 4500 (+20mm)
- Platums: 1865 (+ 15 mm)
- Augstums: 1650 (+5mm)
- Garenbāze: 2680 (+10mm)
- Pārkare: priekšā 895mm, aizmugurē 925mm
- Otrās rindas vieta kājām: 996 (+26mm)
Tīrs un izsmalcināts interjers apvieno maksimālu komfortu ar nevainojamu tehnoloģiju
Iekļūšana pilnīgi jaunā Tucsona izsmalcinātajā un plašajā interjerā jeb INTERSPACE ir tāda pati kā ieiešana glīti sakārtotā telpā. Iekšpusē kosmoss, tehnoloģijas un informācija harmoniski krustojas. Attēlotas jutekliskas formas, kuras iedvesmojuši ūdenskritumi. . . augstākās klases virsmas materiāli.
Segmentu vadošo tehnoloģiju nevainojama integrācija nodrošina jaunajiem Tucson klientiem uzlabotu un pilnībā pielāgojamu digitālo pieredzi. Jaunais 10,25 collu AVN-T ekrāns aizpilda transportlīdzekļa centru. Hyundai dizaineri atteicās no fiziskām pogām un pogām, tāpēc visas AVN un siltuma, ventilācijas un gaisa kondicionēšanas funkcijas tiek kontrolētas ar pieskārienu, padarot to par pirmo Hyundai modeli, kurā ir pilna skārienekrāna konsole. Augstas kvalitātes materiāli ar mīkstu pieskārienu parādās visā interjerā, paceļot izskatu un sajūtu jaunā līmenī.
Pasažieri var baudīt arī patīkamu apkārtējās vides noskaņojuma apgaismojumu, kas ir novietots abās centra sānos esošajās kabatās, bezvadu uzlādes paliktnī un durvju kartes kabatā. Tas piedāvā 64 konfigurējamas krāsas un 10 spilgtuma līmeņi.
Mūsdienīgas tehnoloģijas un savienojamība
Pilnīgi jaunais Tuksons ir aprīkots ar daudzām mūsdienīgām uz cilvēku orientētām tehnoloģijām, lai nodrošinātu uzlabotu digitālo pieredzi.
Pilnībā digitālā konfigurējamā dubultā kabīne sastāv no jauna 10,25 collu atvērta klastera un 10,25 collu AVN-T ekrāna.
Hyundai piedāvā savu jaunāko Bluelink savienoto automašīnu pakalpojumu jaunāko versiju pilnīgi jaunajā Tucson. Bluelink piedāvā virkni jaunu priekšrocību un pakalpojumu Hyundai klientiem, tostarp Savienots maršruts, Pēdējās jūdzes navigācija un jauna lietotāja profila funkcija. Izmantojot lietotni Bluelink, klienti var atrast savu transportlīdzekli, bloķēt un atbloķēt to attālināti vai skatīt transportlīdzekļa atribūtus, piemēram, degvielas līmeni.
Apple CarPlay un Android Auto ļauj klientiem vienkāršotā un ērtā veidā atspoguļot savu iOS un Android viedtālruņu funkcionalitāti. Izmantojot astoņu collu Display Audio, viedtālruņus var spoguļot bez vadiem.
Pilnīgi jaunais Tucson nodrošina paaugstinātu komfortu un ērtības jebkura veida vadītājiem
Pirmo reizi Hyundai automašīnā pilnīgi jaunā Tucson slēptā tipa Multi-Air Mode tehnoloģija sastāv no tiešu un netiešu gaisa atveru kombinācijas gaisa kondicionēšanai un apkurei, lai radītu patīkamāku iekštelpu vidi ar maigāku gaisa plūsmu.
Trīs zonu klimata kontrole tagad nodrošina pasažierus aizmugurējos sēdekļos papildus pasažieriem transportlīdzekļa priekšā. Turklāt ventilējami sēdekļi priekšā un apsildāmi sēdekļi priekšā un aizmugurē nodrošina papildu komfortu gan vadītājam, gan pasažieriem.
Visplašākais aktīvās drošības un braukšanas palīglīdzekļu komplekts savā klasē
Ar klases labākajām uzlabotajām vadītāja palīdzības sistēmām un aktīvās drošības paketi ar diapazonu no novatoriskajām funkcijām, pilnīgi jaunais Tucson nodrošina vēl lielāku mieru Hyundai klientiem.
Pilnīgi jaunais Tucson ir aprīkots ar priekšējās sadursmes novēršanas palīgu (FCA), kas izsaka trauksmes signālus, kad sadursme kļūst nenovēršama ar priekšā braucošajām automašīnām, velosipēdiem vai gājējiem. Pirmo reizi Tuksonā FCA tagad iekļauj krustojuma pagriezienu, kas paplašina aizsardzības diapazonu, iekļaujot sadursmes krustojumos.
Lane Follow Assist (LFA) nodrošina, ka transportlīdzekļa drošība tiek centrēta joslas darbos kopā ar Lane Keeping Assist (LKA). Brīdinājums par vadītāja uzmanību (DAW) darbojas kopā ar brīdinājumu par vadošo transportlīdzekļa izlidošanas brīdinājumu (LVDA).
Highway Driving Assist (HDA), kas pirmo reizi tika ieviests kompaktā apvidus automašīnā, padara braukšanu pa šoseju drošāku un ērtāku. HDA regulē automašīnas ātrumu un saglabā attālumu līdz citiem priekšā braucošajiem transportlīdzekļiem, kā arī pašreizējo braukšanas joslu pa šoseju. Īpaša poga uz stūres ļauj vadītājam aktivizēt HDA tikai ar vienu klikšķi.
HDA darbojas kopā ar LFA un uz navigāciju balstītu viedo kruīza kontroles līkni (NSCC-C). Izmantojot šo funkciju, pilnīgi jaunie Tucson vadītāji var iestatīt ātrumu, izmantojot SCC, pēc tam, lai nodrošinātu lielāku drošību un ērtību, NSCC-C spēj automātiski pielāgot transportlīdzekļa ātrumu ienākošajai līknei, pamatojoties uz vietējo ceļu informāciju. Tas samazina kreisēšanas ātrumu un, izejot no līknes, atgriežas pie iepriekš iestatītā ātruma līmeņa.
Vēl viena jauna funkcija ir viedā ātruma ierobežojuma palīgs (ISLA). Papildus ātruma ierobežojumu parādīšanai AVN ekrānā ISLA automātiski pielāgo pilnīgi jaunā Tucson ātrumu tā, lai autovadītāji nepārsniegtu ierobežojumu.
Segmentam raksturīga iezīme ir neredzīgā skata monitors. Kad vadītājs signalizē par joslas maiņu, vienā no diviem galvenajiem cipariem 10,25 collu uzraudzības klasterī tiks parādīts attiecīgās puses neredzamās zonas skats. Tas piedāvā sānu spoguļa skatu uzlabošanu, kā arī nodrošina papildu vizuālo atbalstu tumšos un lietainos apstākļos.
Pilnīgi jaunais Tucson piedāvā arī Surround View Monitor (SVM), lai autovadītāji varētu piedzīvot 360 grādu, trīsdimensiju transportlīdzekļa skatu no dažādiem skatu punktiem un ietver tālummaiņu.
SVM ir sinhronizēts arī ar jauno attālo viedo autostāvvietas palīgu (RSPA), kas ir pieejams pilnīgi jaunā Tucson hibrīdajā versijā. RSPA palīdz vadītājiem stāvot un izbraucot, automātiski pārvietojoties uz priekšu un aizmuguri, pat ja tas atrodas ārpus automašīnas. Funkciju var aktivizēt un kontrolēt, izmantojot viedo atslēgu. Transportlīdzeklis šķēršļu identificēšanai izmanto ultraskaņas sensorus, un ikreiz, kad tiek konstatēts sadursmes risks, tiek izmantota bremzēšana avārijas situācijā.
Jaunā aizmugures pasažieru trauksmes (ROA) sistēma padara jauno Tucson par pārliecinošu un uzticamu ģimenei draudzīgu automašīnu. Aizmugurējā pasažiera miega režīms (RPSM) nolaiž aizmugurējos skaļruņus, lai padarītu automašīnas aizmuguri pasažieriem relaksējošāku. Jaunā drošas izejas brīdināšanas (SEW) funkcija brīdina pasažierus, ja notiek pretimbraucoša satiksme, kad viņi mēģina izkāpt no automašīnas. Šī iezīme galvenajam kompaktajam apvidus auto tiek ieviesta pirmo reizi.
Pilnīgi jaunais Tucson ir aprīkots ar uzlabotu septiņu gaisa spilvenu sistēmu.
Hyundai piedāvā nozares vadošo piecu gadu neierobežoto nobraukuma garantiju ar pilnīgi jauno Tucson.
Četru riteņu piedziņa un apvidus režīmi padara jauno Tucson par īstu SUV
Pilnīgi jaunais Tucson, pateicoties jaunajam Terrain Mode selektoram, kas nodrošina vēl lielāku prieku autovadītājiem, apvieno savus patiesos SUV akreditācijas datus ar 4×4 iespējām. Šī funkcija, kas pieejama hibrīda versijā ar automātisko pārnesumkārbu, izmanto Hyundai firmas HTRAC četru riteņu piedziņas tehnoloģiju, kas nodrošina veiklu vadāmību un labāku griezes momenta pielietojumu atkarībā no riteņa saķeres un automašīnas ātruma. Papildus dažādiem braukšanas režīmiem trīs papildu reljefa režīmi – dubļi, smiltis un sniegs – optimizē braukšanas veiktspēju un HTRAC iestatījumus, lai uzlabotu braukšanas pieredzi dažādos apvidos.
Ērts vai sportisks brauciens ar jaunu elektroniski vadāmu balstiekārtu un regulēšanu
Pilnīgi jaunajam Tucson klienti var izvēlēties starp divām dažādām balstiekārtas sistēmām, piedāvājot gan adaptīvos, gan parastos amortizatorus uzlabotai braukšanai un vadāmībai.
Izmantojot elektroniskās kontrolētās balstiekārtas (ECS) adaptīvo amortizācijas tehnoloģiju, Hyundai inženieri sasniedza ļoti daudzveidīgu braukšanas uzvedību, atkarībā no situācijas un vadītāja vēlmēm. ECS automātiski un nepārtraukti kontrolē transportlīdzekļa balstiekārtu, lai maksimāli palielinātu braukšanas komfortu un sniegumu. Tas to sasniedz, ņemot vērā tādus braukšanas apstākļus kā ātrums, ceļa segums, līkumi, apstāšanās prasības un paātrinājums.
Parastajos amortizatoros tiek izmantota jauna vārstu tehnoloģija, kas piedāvā lielāku regulēšanas elastību. MacPherson statnis priekšpusē un daudzsviru piekare aizmugurē nodrošina labu komforta un vadāmības līmeni.
Pilnīgi jaunais Tucson bagāžniekā uzstādītais motora piedziņas stūres mehānisms (R-MDPS), kuram ir jaunas paaudzes siksnas piedziņas stūres mehānisms, tika noregulēts tā, lai tas atbilstu transportlīdzekļa piekares raksturam.
Hyundai ir izstrādājis dažādas riepu iespējas pilnīgi jaunajam Tucson. Riepu izvēle tika izstrādāta ciešā sadarbībā ar augstākā līmeņa riepu ražotājiem Continental un Michelin, īpašu uzmanību pievēršot tādiem aspektiem kā komforts, ceļa trokšņa izolācija un vadāmība. Turklāt Hyundai inženieri sasniedza zemas rites pretestības vērtības, kas palīdz samazināt transportlīdzekļa degvielas patēriņu un izmešus.
Visplašākais elektrificēto spēka agregātu klāsts kompakto SUV segmentā
Piedāvājot trīs elektrificētas spēka piedziņas iespējas un divus iekšdedzes dzinējus ar četrām pārnesumkārbas iespējām, pilnīgi jaunais Tucson ir piemērots jebkura veida vadītājiem. Pateicoties patērētājiem pieejamajam 48 voltu benzīna un dīzeļdegvielas vieglajam hibrīdam, pilnam hibrīdam un pievienojamam hibrīdam, pilnīgi jaunais Tucson piedāvā visplašāko elektrificēto spēka agregātu klāstu kompakto SUV segmentā.
Hibrīdo versiju veido jaunais 1,6 litru T-GDI (benzīna tiešās iesmidzināšanas turbodzinējs) Smartstream motors un 44,2 kW elektromotors ar 1,49 kWh litija jonu polimēru akumulatoru. Tas ir savienots pārī ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu (6AT) un pieejams ar divu vai četru riteņu piedziņu. Sistēma ir visjaudīgākā pilnīgi jaunā Tucson spēka agregātu klāstā, kuras jauda ir 230 ZS jauda un 350 Nm griezes moments, kas nozīmē, ka tā piedāvā zemas emisijas, neapdraudot braukšanas prieku.
Hyundai ir apvienojusi savu efektīvo un atsaucīgo 48 voltu vieglo hibrīdtehnoloģiju ar 150 ZS 1,6 litru T-GDI un ar 180 ZS. 136 ZS 1,6 litru CRDi 48V vieglais hibrīddzinējs tiek piegādāts ar 7DCT un četru un divu riteņu piedziņu.
1,6 litru T-GDI Smartstream benzīna dzinējs ir pieejams ar 150 ZS jaudu. 1,6 litru CRDi Smartstream dīzeļdzinējs būs pieejams ar 115 ZS un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu ar divu riteņu piedziņu.
Atkarībā no motora klienti var izvēlēties no sešpakāpju manuālās pārnesumkārbas, sešpakāpju inteliģentās manuālās pārnesumkārbas (6iMT) un septiņpakāpju divsajūgu pārnesumkārbas (7DCT) un četru vai divu riteņu piedziņas.
Pilnībā jaunā Tucson spraudņa hibrīda versija ar 1,6 litru T-GDI motoru tiks atklāta tuvāk tirgus laišanai tirgū 2021. gadā.