Close

Pilnīgi jaunais Hyundai KONA ir kļuvis lielāks un piedāvā vairāk plašuma, gudru tehnoloģiju un komforta

Jaunais modelis ir pieejams kā elektroautomobilis (EV) un hibrīds (HEV), un katram no tiem atkarībā no tirgus reģiona un aprīkojuma līmeņa ir arī sportiskā N Line versija. Pilnīgi jaunais KONA piedāvā plašāku un praktiskāku salonu pasažieru ērtībai un ērtai bagāžas pārvadāšanai, pateicoties pielāgojamām inteliģentām elektriskajām bagāžas nodalījuma durvīm. Sportiskais apvidus automobilis piedāvā klientiem jauna līmeņa kvalitāti ar modernām tehnoloģijām, piemēram, bezvadu atjauninājumus, 12,3 collu dubulto displeju un dažādām modernām vadītāja palīgsistēmām (ADAS).

Hyundai Motor Company prezentēja informāciju par KONA subkompaktā apvidus automobiļa jaunās paaudzes modeli. Jaunais modelis ir kļuvis lielāks un ir pieejams ar pilnībā elektrisko (EV) un elektrisko-iekšdedzes hibrīda (HEV) piedziņu, un katrai no tām ir arī sportiskā N Line versija.

Jaunā, futūristiskā un pilnīgi jaunā KONA izstrāde sākās ar elektroautomobiļa variantu – uzsākot šādu neierastu pieeju ar modeli, kas atspoguļo Hyundai Motor straujo elektrifikācijas stratēģiju. Visos variantos pilnīgi jaunais KONA piedāvā milzumdaudz jaunu tehnoloģiju, komforta un ērtības funkciju.

Mēs piedāvājam KONA praktiski visām gaumēm un visiem dzīvesveidiem ar modernām piedziņas sistēmām un bagātīgu tehnoloģiju un dizaina funkciju klāstu, kas uzlabo mūsu klientu ikdienas dzīvi. Hyundai apņemšanās ir nodrošināt optimizētu mobilitāti, kas ir piemērota mūsu klientu dažādajiem dzīvesveidiem,“

saka Hyundai Motor Company transportlīdzekļu pilnās izstrādes tehnoloģiju nodaļas viceprezidents Heui Vons Jangs (Heui Won Yang).

Dizaina elementi, kas piešķir sportisku stilu un uzlabo sniegumu

Seamless Horizon lukturi piešķir katram modeļa variantam harmonisku un unikālu izskatu. Elektroautomobiļa versija īpaši izceļas ar Pixelated Seamless Horizon lukturiem un ir pirmais Hyundai modelis, kuru grezno šis unikālais dizaina akcents.

Apvidus automobiļa sportisko raksturu demonstrē riteņu arku apdare ar integrētiem priekšējiem un aizmugurējiem lukturiem, sānu paneļi ar dinamiskām ķīļveida proporcijām un raksturīgais hromētais moldings, kas stiepjas no viduslīnijas līdz spoilerim. Pirmo reizi KONA modelim ir izstrādāti īpaša dizaina 19 collu vieglmetāla diski.

Hibrīda (HEV) variantā tiek izmantoti augšējie un apakšējie aktīvie gaisa aizvari (AAF). Aktīvie gaisa aizvari ārpusē padara hibrīdu vizuāli līdzīgu elektroautomobilim izskatu un uzlabo aerodinamisko efektivitāti. Dinamiskajai N Line versijai ir agresīvāks priekšpuses un aizmugures dizains ar spārna formas buferi, dubulto izpūtēju un sudraba krāsas sānu spoileri, kas akcentē sportisko raksturu. Papildu aprīkojumā ir pieejams melns jumts un ekskluzīva dizaina 19 collu N Line vieglmetāla diski. Salonā N Line versijas aprīkojumā ietilpst ekskluzīvi metāla pedāļi un pārnesumu pārslēga svira ar N emblēmu.

Plašāks un labāk pārdomāts salons

Pilnīgi jaunais KONA piedāvā plašāku un praktiskāku salonu pasažieru ērtībai un ērtai bagāžas pārvadāšanai. Pilnīgi jaunais KONA piedāvā arī klasē labāko ietilpību, pateicoties par 60 mm lielākais garenbāzei, par 77 mm vairāk vietas kājām un par 11 mm augstākiem griestiem virs otrās rindas sēdekļiem salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes modeli. Salona platums otrās rindas plecu līmenī ir 1402 mm, kas arī ir lielākais segmentā, ļaujot nodrošināt visērtāko „dzīves telpu“ pasažieriem. Iegūt vairāk vietas otrās rindas pasažieriem palīdz arī KONA plānie un stingrie sēdekļi, kas ir tikai 85 mm biezi.

Savukārt kolonnas tipa elektroniskais pārnesumu selektors aiz stūres atbrīvo vietu atvērtai, tīrai konsoles struktūrai, ko var izmantot krūžu turētājiem vai lielu somu novietošanai.

Ar pilnībā nolocītiem otrās rindas sēdekļiem aizmugures bagāžas nodalījuma ietilpība sasniedz 723 litrus (pēc SAE metodes), lai varētu izpildīt jebkuras klientu prasības attiecībā uz ērtu bagāžas pārvadāšanu.

Integrētais 12,3 collu dubultais displejs uzlabo ergonomiku, savukārt papildu aprīkojumā pieejamie pirmās rindas Relaxation Comfort sēdekļi palīdz noturēt ķermeni “bezsvara” stāvoklī un mazināt nogurumu pēc ilgas braukšanas.

Klasē labākās tehnoloģijas papildu ērtībai

Jaunās paaudzes KONA apkope un sistēmu atjauninājumi ir kļuvuši vēl vienkāršāki, pateicoties elektroniskajai vadības tehnoloģijai ar bezvadu (OTA) programmatūras atjauninājumiem. Tas ļauj automobiļu īpašniekiem samazināt izmaksas un vienmēr uzturēt jaunāko programmatūras versiju ar iespēju to atjaunināt. 

Pielāgojamās inteliģentās elektriskās bagāžas nodalījuma durvis ir vēl viens papildu ērtības elements. Vadītājs var izvēlēties bagāžas nodalījuma durvju atvēršanas augstumu un ātrumu infoizklaides sistēmas ekrānā vai trīs sekundes turot nospiestu aizvēršanas pogu, kad durvis atrodas vēlamajā augstumā.

Par papildu ērtību gādā arī KONA integrētā sēdekļu pozīcijas atmiņas sistēma un vairākas uzlādes pieslēgvietas, kā arī bezvadu uzlādes sistēma. Elektroniskās vadības tehnoloģija ļauj aizslēgt, atslēgt un iedarbināt pilnīgi jauno KONA ar Digital Key 2 Touch, kas izmanto viedtālruņa vai viedpulksteņa tuvā lauka sakaru (NFC) funkciju un garantē augsta līmeņa drošību.

Pilnīgi jaunais KONA piedāvā ārkārtīgi plašu modernu vadītāja palīgsistēmu (ADAS) klāstu, piemēram, frontālas sadursmes novēršanas palīgsistēmu (FCA), joslas ieturēšanas palīgsistēmu (LKA), aklās zonas sadursmes novēršanas palīgsistēmu (BCA), drošas izkāpšanas brīdinājumu (SEW), inteliģento ātruma ierobežojumu palīgsistēmu (ISLA), vadītāja modrības brīdinājumu (DAW), aklās zonas uzraudzību (BVM) un tālo gaismu palīgsistēmu (HBA)*. Aprīkojumā ietilpst arī dažādas sistēmas, kas palīdz braukt ērtāk, piemēram, inteliģentā kruīza kontrole (SCC), inteliģentā kruīza kontrole uz navigācijas bāzes (NSCC), joslas sekošanas palīgsistēma (LFA) un palīgsistēma braukšanai pa šoseju (HDA).

Pilnīgi jaunais KONA piedāvā vairākas mūsdienīgas tehnoloģijas, lai droši novietotu automobili stāvvietā, piemēram, apkārtskata monitoru (SVM), aizmugures šķērsvirziena sadursmes novēršanas palīgsistēmu (RCCA), priekšas/sānu/aizmugures stāvvietas attāluma brīdinājumu (PDW), atpakaļgaitas stāvvietas sadursmes novēršanas palīgsistēmu (PCA) un attālināto inteliģento stāvvietas palīgsistēmu (RSPA).

Piedziņas varianti

Pieejamais hibrīda (HEV) variants ir aprīkots ar īpaši kalibrētu 1,6 l GDi dzinēju ar tiešo degvielas iesmidzināšanu, kas kopā ar elektromotoru nodrošina iespaidīgu paātrinājumu un augstu efektivitāti un attīsta 141 ZS kopējo jaudu un līdz 265 Nm griezes momentu.

* Preses relīzē norādīto specifikāciju un papildu aprīkojuma pieejamība var būt atkarīga no aprīkojuma līmeņa, varianta un tirgus reģiona.