Hyundai Motor atklāj IONIQ zīmolu, kas veltīts elektroautomobiļiem
- Hyundai EV veltītais zīmols IONIQ iemieso uzņēmuma inteliģentās mobilitātes vīziju.
- Uzņēmums ar IONIQ zīmola modeļiem plāno klientiem piedāvāt savienota dzīvesstila pieredzi.
- IONIQ zīmols iemieso Hyundai apņēmību sniegt savienota dzīvesstila risinājumus.
- Hyundai nosvinēja zīmola palaišanu, pārvēršot Londonas aci par milzīgu „Q“ burtu, izmantojot elektriskus gaismekļus.
SEULA, 2020. g. 10. augusts – Hyundai Motor Company šodien atklāja savu zīmolu IONIQ, kas ir veltīts elektroautomobiļiem ar akumulatoru, tādējādi uzsākot jaunu vēstures nodaļu kā elektriskās mobilitātes ēras līderis. Hyundai ar IONIQ zīmolu piedāvās uz klientu orientētu EV pieredzi, kura būs vērsta uz savienota dzīvesstila risinājumiem, kas atbilst Hyundai vīzijai „Cilvēces progress“.
Hyundai zīmols IONIQ izmantos tā industrijā vadošās zināšanas par EV ražošanu, lai nākamo četru gadu laikā ieviestu trīs jaunus, īpašus modeļus, kam sekos vairāk inovatīvu modeļu. IONIQ zīmola izveide ir atbildes reakcija ātri augošajam tirgus pieprasījumam un paātrina Hyundai plānu būt globālā EV tirgus priekšgalā.
Lai izpildītu IONIQ zīmola misiju, Hyundai apvienos savas pašreizējās EV īpašības, piemēram, īpaši ātro uzlādi, plašo salonu un akumulatora nodrošināto jaudu, ar nākotnes inovācijām, kurās apvienots dizains, tehnoloģijas un pakalpojumi, lai nodrošinātu nevainojama brauciena pieredzi gan automobilī, gan ārpus tā.
IONIQ zīmols izmainīs EV klientu pieredzes standartu,”
saka Vonhongs Čo, Hyundai Motor Company izpilddirektora vietnieks un globālā mārketinga nodaļas vadītājs.
“Ar jaunu uzsvaru uz savienotu dzīvi, mēs piedāvāsim elektrizētu pieredzi, kas ir būtiska videi draudzīga dzīvesstila sastāvdaļa.“
IONIQ atdzimšana
Hyundai jēdzienu IONIQ, kurā ir apvienoti vārdi „ion“ (jons) un „unique“ (unikāls), pirmo reizi ieviesa, paziņojot par projektu IONIQ – ilgtermiņa pētniecības un izstrādes projektu, kura fokuss ir videi draudzīga mobilitāte. Izmantojot šo projektu kā pamatu, Hyundai 2016. gadā ieviesa transportlīdzekli IONIQ, pasaulē pirmo un vienīgo modeli, kas ar vienu virsbūvi piedāvāja izvēlēties kādu no trīs elektriska spēka pārvada iespējām – elektrisks hibrīds, no elektrotīkla uzlādējams hibrīds un elektrisks ar akumulatoru. Tagad IONIQ pārstāv Hyundai augošo apņēmību pievērsties ilgtspējībai un inovācijām, un tas būs ļoti būtisks uzņēmuma tīrās mobilitātes mērķu sasniegšanā.
IONIQ zīmols tika izveidots, lai apvienotu dzīvi mainošu mobilitāti ar sniegumu attiecībā uz vidi, un līdz šim tā ir bijusi ļoti būtiska elektrizācijas progresa sastāvdaļa. IONIQ turpinās veidot jaunu standartu tīrās mobilitātes jomā, sinhronizējot ekoloģiskus produktus ekoloģiskā dzīvesstila risinājumu sistēmā, kas jaunajai paaudzei sniedz savienotu dzīves veidu.
Esošie IONIQ transportlīdzekļi – hibrīds, PHEV, EV – netiks iekļauti jaunajā IONIQ zīmolā.
IONIQ 5 / IONIQ 6 / IONIQ 7
Hyundai ar jauno zīmolu izlaidīs virkni skaitliski nosauktu EV, kur ar pāra skaitļiem tiks apzīmēti sedani un ar nepāra skaitļiem – SUV.
Pirmais IONIQ zīmola modelis būs IONIQ 5 – vidēja izmēra CUV, kas tiks izlaists 2021. gada sākumā. IONIQ 5 pamatā ir koncepcija „45“, kuru Hyundai 2019. gadā atklāja Frankfurtes Starptautiskajā auto izstādē, izrādot cieņu savai pirmajai automobiļa koncepcijai. IONIQ 5 dizaineri iedvesmu smēlās no pagātnes un apvienoja to ar moderniem parametriskiem pikseļiem – unikālu dizaina elementu, ko Hyundai dizaineri turpinās izmantot arī nākamajiem IONIQ modeļiem.
2022. gada Hyundai ieviesīs IONIQ 6 sedanu, kura pamatā ir uzņēmuma jaunākā, martā atklātā EV koncepcija „Prophecy“, kam 2024. gada sākumā sekos arī IONIQ 7, lielizmēra SUV. „Prophecy“ ikonisko eksterjera dizainu raksturo tā perfekti proporcionālais, aerodinamiskais siluets.
Tāpat IONIQ transportlīdzekļu dizainiem būs kopēja „Mūžīgas vērtības” tēma. Transportlīdzekļu iedvesma tiks gūta no iepriekšējiem modeļiem, bet tie kalpos kā „tilts uz nākotni“.
E-GMP platforma
IONIQ zīmola modeļi tiks būvēti uz Elektriskās globālās modulārās platformas, kas pazīstama kā E-GMP, un nodrošinās ātras uzlādes iespēju, un lielu nobraucamo attālumu.
Šī EV paredzētā platforma ļaus Hyundai izstrādāt jaunu transportlīdzekļa salonu, to padarot par „inteliģentas dzīves telpu“ ar plašām sēdekļu regulēšanas iespējām, bezvadu savienojamību un tādām unikālām īpašībām kā cimdu nodalījums, kas izveidots kā atvilktnes. Platformas maiņa ietvers arī lietotāja saskarnes, kas būs vienkāršas, intuitīvas un ergonomiski izstrādātas, lai ļautu cilvēkiem transportlīdzeklī justies ērti.
2025. gada stratēģija
Hyundai Motor Group nesen paziņoja, ka līdz 2025. gadam plāno pārdot 1 miljonu elektroautomobiļu ar akumulatoru un iegūt 10 % tirgus daļu, lai kļūtu par vadošo uzņēmumu EV nozarē visā pasaulē.
2025. gada stratēģijas ietvaros Hyundai Motor Company plāno līdz 2025. gadam kļūt par pasaulē trešo lielāko ekoloģiski draudzīgu automobiļu ražotāju, papildus FCEV apgrozījumam, sasniedzot 560 000 BEV pārdotas vienības.
IONIQ zīmola palaišana, kas veltīta EV modeļiem, stiprina uzņēmuma apņemšanos attiecībā uz tīru mobilitāti un atspoguļo tā kļūšanu par inteliģentas mobilitātes risinājumu sniedzēju ar nulles izmešu līmeņa risinājumiem.
Londonas acs pasākums: IONIQ kampaņa
Hyundai nosvinēja IONIQ palaišanu pārvēršot panorāmas ratu „Londonas acs“ par milzu „Q“ burtu, izmantojot elektriskus gaismekļus, tieši pirms šīs slavenās atrakcijas oficiālās jaunatklāšanas.
Kaut arī rosīgā Londona COVID-19 pandēmijas dēļ ir pieklususi, Hyundai tajā iedveš jaunu enerģiju, izgaismojot un pārvēršot vienu no tās plaši pazīstamajiem apskates objektiem.
Paziņojot par jauno IONIQ, Hyundai gaismas instalācija uzsāk jaunu elektriskās mobilitātes ēru, kuras centrā ir klients.
Video, kurā redzams, kā Hyundai pasaulslaveno Londonas aci pārvērš milzu „Q“ burtā, var noskatīties šeit:
Informācija par IONIQ zīmolu ir pieejama vietnē: www.hyundai.com/worldwide/en/brand/ioniq-launch