Hyundai hibrīds aukstumā nesasalst
Bargs ziemas sals ir pārbaudījums automašīnām, it īpaši bieži braucot nelielos attālumos.
Hyundai hibrīdo modeļu KONA Hybrid, IONIQ Hybrid un TUCSON Hybrid priekšrocība ir tā, ka tiem nav tradicionālā 12 V akumulatora, kas ik pa laikam ir jāmaina. Savukārt Hyundai hibrīdiem ir automašīnas augstsprieguma akumulatorā integrēts litija jonu akumulators, kuram ir arī akumulatora aizsardzības sistēma. Sistēma izslēdz 12 V akumulatoru un novērš tā pilnīgu izlādi, ja akumulatora līmenis ir pārmērīgi pazeminājies.
Hyundai hibrīda modeļiem stūres rata apakšā pa kreisi ir 12 V akumulatora atiestatīšanas slēdzis. Situācijās, kad automašīnas akumulators ir nepietiekami uzlādēts normālai lietošanai, to var piespiedu kārtā pārslēgt uz lietošanu, nospiežot šo pogu.
Dzinējs ir jāiedarbina 15 sekunžu laikā pēc atiestatīšanas pogas nospiešanas. Pēc iedarbināšanas akumulatoram ir jāļauj uzlādēties, kad darbojas dzinējs, ja automašīna ir novietota drošā vietā ārā vai braucot ar automašīnu vismaz pusstundu, līdz 12 V akumulators ir pilnīgi uzlādēts.
Kad Hyundai hibrīdās automašīnas dzinējs darbojas, 12 V akumulators lādējas neatkarīgi no tā, vai darbojas iekšdedzes dzinējs.
Papildinformāciju skatiet lietošanas instrukcijā.