Hyundai demonstrē nākamās paaudzes atdalītās skaņas zonas tehnoloģiju
SSZ tehnoloģija izveido automašīnā akustiskos laukus un kontrolē tos, ļaujot vadītājam un katram pasažierim dzirdēt tikai izolētas skaņas. Automašīnā uzstādītie skaļruņi izmanto tehnoloģiju, kas, balstoties uz zinātnes principiem, pazemina vai pastiprina skaņas viļņu līmeni. Tā kompensē katrā sēdvietā dzirdamo skaņu pārklāšanos, panākot tādu pašu efektu kā mūsdienās pieejamās skaņas slāpēšanas sistēmas, bet bez austiņu palīdzības.
Cilvēkiem ir atšķirīga muzikālā gaume, tāpēc daži pasažieri brauciena laikā izmanto austiņas, lai klausītos to, kas patīk viņiem, taču tas rada nevēlamu sociālo barjeru komunikācijā ar pārējiem pasažieriem. Braucot ar nākamās paaudzes SSZ tehnoloģiju aprīkotā automašīnā, katrs pasažieris var pieslēgt savu viedtālruni, izmantojot Bluetooth savienojumu, un klausīties savu mūziku, netraucējot pārējos pasažierus un esot pārējo pasažieru izvēlētā skaņas pavadījuma netraucēts.
Izmantojot SSZ, ir iespējams arī izolēt brīvroku tālruņa zvanus, nodrošinot svarīgu sarunu privātumu. Papildus tam, šī novatoriskā tehnoloģija var nodrošināt, ka tikai vadītājs dzird skaņas, kas nav svarīgas pasažieriem. SSZ sistēma ļauj izolēt navigācijas sistēmas norādes vai dažādus paziņojumus, kas vadītājam nepieciešami automašīnas vadīšanai, netraucējot pārējos pasažierus. Šāda funkcija ir īpaši noderīga, ja automašīnā brauc aizmiguši bērni.
SSZ tehnoloģijas izstrāde notiek kopš 2014. gada, un ir paredzams, ka sistēmas galīgā sērijveida versija būs gatava uzstādīšanai automašīnās viena līdz divu gadu laikā.