Attēlotais transportlīdzeklis ir prototips. Dažas funkcijas, krāsas, materiāli, aksesuāri un specifikācijas var atšķirties no sērijveida modeļa vai būt pieejamas papildu aprīkojumā. Modelis būs pieejams 2025. gada otrajā pusē.
Greznais un tehnoloģiski uzlabotais Hyundai IONIQ 9 turpina godalgoto IONIQ modeļu uzvaru sēriju. Tas ir lielākais un greznākais auto modelis, kas būvēts uz E-GMP platformas.
Pilnīgi jaunais IONIQ 9 ir neapstrīdams jaunais flagmanis Hyundai klāstā. Pieejams ar 6 vai 7 sēdvietām, tas piedāvā vēl nebijušu plašumu pasažieriem un tehnoloģiskos sasniegumus. Neraugoties uz lielajiem izmēriem, automobiļa aerodinamika ir izkopta līdz pēdējai detaļai.
Virsbūves un spārnu apjoms vien rada elegantu pirmo iespaidu, savukārt izsmalcinātie dizaina akcenti kopā ar izteiksmīgajiem Parametric Pixel LED lukturiem piešķir automobilim telpiskumu un formīgumu.
Šā lielā automobiļa gaisa pretestības koeficients ir 0,259. IONIQ 9 garums ir 5,03 metri, un riteņu bāze 3,13 metri.
Aizmugure turpina vienlaidu plūduma pikseļu tēmu, vizuāli atgādinot laivas pakaļgalu. Sakabes āķim var pievienot piekabi, kas sver līdz 2500 kg.
Izvēlieties no stilīgā 19”, 20” un 21” melnu vieglmetāla disku klāsta, kas lieliski piestāv IONIQ 9 dinamiski elegantajam dizainam.
Pirmajā un otrajā rindā ir pieejami īpaši komfortabli sēdekļi. To atzveltnes var pilnībā nolaist, kas kopā ar kāju balstiem ļauj līdz pat četriem cilvēkiem atpūsties, kamēr automobilis tiek uzlādēts.
Sešvietīgajā IONIQ 9 jūs varat pagriezt otrās rindas sēdekļus, lai tie būtu vērsti uz aizmuguri.
IONIQ 9 garums nodrošina ērtu telpu pat trešajā sēdekļu rindā. Visā salonā ir arī daudz vietas pleciem un galvai.
Bīdāmā konsole nodrošina iespaidīgu uzglabāšanas tilpumu un ērtu priekšējās rindas sēdvietu izkārtojumu. Roku balsts ir atverams arī no aizmugures, ļaujot ērti piekļūt konsolei no otrās rindas.
Izliektais panorāmas displejs, peldošais informācijas panelis un salona noskaņojuma apgaismojums uzlabo futūristisko atmosfēru.
Izbaudiet īpaši ērtu un brīvu braucienu augstākās klases sēdekļos.
Trešās rindas pasažieriem ir plaša vieta kājām un ērts roku balsts ar glāzes turētāju.
IONIQ 9 eleganti apvieno pārsteidzošu veiktspēju ar satriecošu novatorisku elektrisko automobiļu tehnoloģiju klāstu. Aizmugurējo riteņu piedziņas modeli darbina 160 kW motors. Jaudīgākajai pilnpiedziņas versijai ir divi 160 kW motori.
IONIQ 9 elektriski nobraucamais attālums ir līdz 620 km, un enerģijas patēriņš 2WD modelim ar 19 collu riteņiem ir 194 Wh/km, pateicoties zemajam gaisa pretestības koeficientam, uzlabotajai platformai un akumulatora tehnoloģijām.
Lielais 110 kWh akumulators apvienojumā ar īpaši ātru 800 voltu uzlādes tehnoloģiju nodrošina ātrus braucienus. Izmantojot 350 kW lieljaudas lādētāju, akumulatoru no 10 līdz 80 procentiem var uzlādēt aptuveni 24 minūtēs.
IONIQ 9 ir aprīkots ar AI iespējotu balss atpazīšanas sistēmu, kas ir līdzīga mājas virtuālajam asistentam. Tas izmanto ģeneratīvo AI no ChatGPT, lai uzlabotu jūsu braukšanas pieredzi.
IONIQ 9 ir izstrādāts izcilai ceļa trokšņa veiktspējai, un tas ir aprīkots arī ar Active Noise Control-Road – kombinācijā ar BOSE® augstas klases skaņas sistēmu – izcilai trokšņu samazināšanai.
V2L funkcija (no automobiļa patērētājam) ļauj brīvi izmantot vai uzlādēt jebkuras elektriskās ierīces, piemēram, elektriskos velosipēdus vai kempinga aprīkojumu. V2L kontaktligzda bagāžas nodalījumā ļauj pieslēgt un uzlādēt elektriskās ierīces un aksesuārus no EV akumulatora, izmantojot standarta strāvas kontaktdakšu.
Tie sniedz skaidru priekšstatu par to, kas notiek abās automobiļa pusēs, – pat sliktos laika apstākļos. Sānu skati tiek projicēti, izmantojot monitorus, kas nevainojami integrēti kabīnē uz durvju paneļiem.
IONIQ 9 spēj attālināti novietot sevi stāvvietā, jums stāvot ārpus automobiļa. Tas var novietot automobili diagonāli, perpendikulāri un paralēli, kā arī iebraukt brīvajā vietā atpakaļgaitā un izbraukt no tās.
IONIQ 9 ir aprīkots ar 2. paaudzes palīgsistēmu braukšanai pa ātrgaitas ceļiem, kas spēj nodrošināt 2. līmeņa autonomo braukšanu, automātiski kontrolējot ātrumu un distanci un palīdzot mainīt joslu.
Sistēma darbojas tikai uz ātrgaitas ceļiem un šosejām, balstoties uz saglabātajiem karšu datiem, nevis kustības ātrumu. Dažādās valstīs var būt spēkā atšķirīgi ātrgaitas ceļa vai šosejas kategorizēšanas nosacījumi.
Reģistrējieties zemāk, un jūsu izvēlētais izplatītājs ar jums sazināsies.
"*" indicates required fields