Close

Hyundai Motor piedāvā pirmo reizi palūkoties uz IONIQ 9, aizsākot jaunu ietilpīgu elektroauto ēru

Hyundai Motor Company ir prezentējuši pirmos attēlus ar pilnībā elektriskā IONIQ klāsta jaunāko papildinājumu – IONIQ 9. Šis pilnībā elektriskais SUV ar trīs sēdvietu rindām apvieno efektīvu aerodinamiku ar pievilcīgu estētiku un plašumu visiem pasažieriem. Detalizēta informācija tiks publicēta modeļa pasaules pirmizrādē novembrī.

Hyundai Motor Company ir publicējuši pirmos iepazīšanās attēlus ar ilgi gaidīto IONIQ 9 – pilnībā elektrisku SUV ar trīs sēdvietu rindām, kas kļūs par jaunu sasniegumu zīmola neapturamajā elektrifikācijas procesā.

Cipars „9“ IONIQ 9 nosaukumā apzīmē Hyundai Motor lielās klases automobiļus, un ar to uzņēmums sper pirmos soļus lielu SUV elektroautomobiļu segmentā. IONIQ 9 ir gatavs turpināt IONIQ 5 un IONIQ 6 panākumus un sniegt vēl nebijušu elektroautomobiļu lietošanas pieredzi, piedāvājot plašu un ērtu salonu, kas ir iespējams, pateicoties Hyundai Motor Group godalgotajai elektrificētajai globālai modulārajai platformai (E-GMP).

IONIQ 9 „Aerosthetic“ dizains ir unikāls aerodinamiskas efektivitātes un pievilcīgas estētikas apvienojums. Šī modeļa dizainu ir iedvesmojušas jahtu slaidās formas un plašie, mājīgie interjeri. Jumta līnija ar vienu izliekumu un pagarinātā garenbāze nodrošina daudz vietas visiem pasažieriem – arī trešajā rindā sēdošajiem.

Prezentētās stilizētās skices atklāj smalkas detaļas, kas pilnveido IONIQ 9 kopējo dizaina kvalitāti. Sānu akcenti atgādina tradicionālā korejiešu tērpa hanboka diagonālās līnijas. Priekšējos lukturos ir izmantoti Parametric pikseļi, kas ir Hyundai IONIQ modeļu raksturīgais apgaismojuma elements.

Līdz IONIQ 9 pasaules prezentācijai Hyundai Motor savos sociālajos tīklos publicēs jaunu iepazīšanās saturu. IONIQ 9 tiek laists klajā pēc rekordaugstiem Hyundai Motor sasniegumiem aizvadītajā gadā un 100 miljonu saražotu automobiļu sliekšņa sasniegšanas šogad. Zīmīgi, ka simt miljoni pirmais saražotais automobilis bija elektroauto, vēlreiz apliecinot Hyundai Motor ieiešanu elektrifikācijas laikmetā. Uzņēmums neatlaidīgi turpina elektrifikācijas centienus ar mērķi līdz 2030. gadam pārdot 2 miljonus elektroauto.