Katrs brauciens ar IONIQ 5 N sagādās pamatīgu dopamīna devu. Šis spēkrats ar galvu reibinošo dinamiku izcili prot sagādāt prieku un paceļ augstas veiktspējas elektromobiļu latiņu vēl nebijušā līmenī. Izbaudiet!
Piešķiriet vēl nebijušu dinamiku saviem ikdienas braucieniem un brīvdienām trasē. Liekot lietā mūsu autosportā pārbaudītās tehnoloģijas un gadiem ilgas prototipu testēšanas rezultātus, IONIQ 5 N paceļ N veiktspēju jaunā līmenī.
Dodiet tam vaļu. Šis elektromobilis ar 260 km/h maksimālo ātrumu ir radīts, lai jūs varētu ļaut izpausties savam sacīkšu braucēja garam.
IONIQ 5 N elektromotori attīsta līdz 21 000 apgr./min, 650 ZS un priekpilni ugunīgu 770 Nm griezes momentu N Grin Boost režīmā.
Smiekli ir vislabākās zāles! Ar ieskrējienu no 0 līdz 100 km/h 3,4 sekundēs šis jaudīgais dabīgā prieka avots liks jūsu sirdij līksmot, kad vien to vēlaties.
Iedvesmojoties no Pasaules rallija čempionāta spēkratiem, priekšā un aizmugurē ir izmantotas pastiprinātas integrētās piedziņas asis, kas gan spēj izturēt palielināto elektromotora griezes momentu, gan kopā ar 21 collas kaltiem alumīnija diskiem samazina neamortizēto masu.
Uzlabots jaudas sadalījums starp kreisās un labās puses riteņiem, pateicoties elektroniskajam ierobežotas slīdes diferenciālim. Tas spēj izturēt līdz 1800 Nm griezes momentu un uzlabo reakciju un sniegumu.
IONIQ 5 N ir uzlabots virsbūves karkass ar 42 papildu metinājuma vietām un papildu 2,1 metru līmes, lai padarītu konstrukciju stingrāku. Ir pastiprināti motora un akumulatora balsti, savukārt priekšējam un aizmugures pusrāmim ir paaugstināta šķērsvirziena stingrība.
Stūres statnis ir pastiprināts, lai uzlabotu stingrību un stūrēšanas precizitāti. Zobstieņa stūres pastiprinātājam ar motora piedziņu ar īpašiem regulējumiem ir uzlabota precizitāte, pārnesuma attiecība un stūres reakcija.
Pielāgojams un 11 līmeņos regulējams griezes momenta sadalījums starp priekšējo un aizmugurējo asi.
Palīdz noturēt sānslīdes leņķi, vienlaicīgi izmantojot vairākas automobiļa kontroles sistēmas, stabilitātes un vilces kontroli un reaģējot uz vadītāja darbībām reāllaikā.
Uzlabo pagriežamību un reakciju uz akseleratoru ātrai un aizraujošai braukšanai pagriezienos. Pieejami 3 dažādi reģeneratīvās bremzēšanas un motora atsaucīguma līmeņi.
Līdzsvars starp sportisku dinamiku un komfortablu ikdienas braukšanu – tas patiešām ir sporta auto katrai dienai. Radīts, lai ik mirklis pie stūres būtu aizraujošs un sagādātu smaidu, kā to prot tikai N modeļi.
N e-Shift tehnoloģija simulē pārnesumu pārslēgšanu, kontrolējot dzinēja griezes momentu, un imitē skaņu ar N Active Sound+ funkciju. Tā arī nodrošina precīzu un interaktīvu braukšanas kontroli.
Lai piešķirtu braucienam īpašu dzirksti, N Road Sense funkcija automātiski piedāvā aktivizēt N režīmu, kad kamera atpazīst līkumota ceļa zīmi.
Trasē jūs atbalsta tehnoloģijas, kas ļauj procesu izbaudīt vēl vairāk. Katrs aplis pie IONIQ 5 N stūres kļūst arvien aizraujošāks, liekot reizi pēc reizes sejā atplaukt smaidam, kādu izraisīt prot tikai N modeļi.
Tai ir 400 mm diski priekšā ar četru virzuļu monobloka suportiem, 360 mm diski aizmugurē un optimizēta gaisa plūsma efektīvākai dzesēšanai.
IONIQ 5 N ir aprīkots ar 275/35R21 izmēra Pirelli P-Zero riepām ar augstu saķeri, kas uzlabo gaitas īpašības un vadāmību trasē.
Reģeneratīvās bremzēšanas sistēmas, kas samazina ātrumu ar elektromotora palīdzību, parasti izmanto akumulatora uzlādei, taču IONIQ 5 N modelī tā arī uzlabo bremzēšanas efektivitāti.
Tā piedāvā līdz 0,6 G palēninājuma spēku, kas ir nozarē nepārspēts rādītājs. Tā mazina bremžu spēka zudumu un laideni pārslēdzas starp N bremžu reģenerāciju un hidrauliskajām bremzēm, vadītājam to nemaz nemanot.
Noregulējiet balstiekārtas stingrību atbilstoši braukšanas režīmam. Tā piedāvā uzlabotu aizmugures riteņu amortizēšanu un veiklāku un asāku vadāmību, pateicoties atsperu, stabilizatora, bukšu un citiem regulējumiem.
Lai starts izdotos kā profesionālam sacīkšu braucējam. Starta kontrole ar trīs seguma saķeres līmeņiem ļauj iegūt maksimālu paātrinājumu (no 0 līdz 100 km/h 3,40 sekundēs).
Iestatiet vēlamajam braukšanas stilam optimālu jaudu un akumulatora temperatūru. Ir pieejami 2 režīmi: Sprint maksimālai jaudai īsā distancē un Endurance garākai distancei ar ierobežotu jaudu.
Augstas veiktspējas vasaras riepas var radīt mērenu troksni, kad gaisa temperatūra ir zemāka par 7 ºC.